I Bygma Tøjshop får du adgang til smarte administrative værktøjer, der sparer tid og gør det nemmere at holde styr på indkøb af arbejdstøj og sikkerhedsudstyr til dine medarbejdere.
Du kan tilpasse sortimentet blandt tusindvis af varer, oprette medarbejdergrupper med forskellige behov og styre budgetter pr. medarbejder – så du undgår budgetoverskridelser og får fuld kontrol.
Alle ordrer og fakturaer er nemme at finde, og du kan vælge at afregne i kroner eller point. Du kan også administrere godkendelser og få et klart overblik over indkøbshistorikken.
Tøjshoppen er tilgængelig døgnet rundt og kan opsættes individuelt, så den passer til din virksomhed. Kort sagt: Mindre bøvl. Mere Bygma.
Læs hvad kunderne siger:
"Tøjshoppen er brugervenlig og let at navigere rundt i. Nogle gange kan brugerflader blive alt for komplekse, men Tøjshoppen er dejlig simpel.
Vi har en intern kommunikations app med et link til at bestille arbejdstøj, hvor håndværkerne ude i marken klikker sig direkte ind i Tøjshoppen.
Det fungerer gnidningsløst, især for de unge medarbejdere, som ved præcis, hvordan man gør" siger Aida Friis fra Hartvig Gruppen.
"Det er op til den enkelte medarbejder at holde sig ajour. Vi har total kontrol over medarbejdernes forbrug og deres bestillinger af tøj.
Dette giver os et fantastisk overblik over omkostningerne. Alle transaktioner bliver registreret, hvilket er afgørende for vores virksomheds drift."
Er du én af dem, der tænker på bæredygtighed og miljø? Så er du ikke alene. Flere og flere efterspørger miljøvenlige produkter, og det har vi gjort noget ved. Vi tilbyder to vandbaserede logotryk på alt fra arbejdsbukser til jakker: ElastoSoft og UltraFlex, begge er allround logotryk.
ElastoSoft er udviklet med særlig høj strækbarhed, og UltraFlex er en vinder, når det kommer til industrivask og høj slidstyrke. Derudover er begge logotryk OEKO-TEX® certificerede, som er verdens førende sundhedsmærkning for tekstile produkter.
Vi anbefaler, ElastoSoft og UltraFlex, når du skal have miljøvenligt logotryk og vægter strækbarhed og/eller slidstyrke højt. Læs mere om logotryk på Bygma.dk/logotryk
Med Bygmas take back-ordning har vi sat håndtering af overskydende materialer og byggeaffald i system. Det samme gælder brugt arbejdstøj.
Sammen flytter vi værdifulde ressourcer op gennem affaldshierarkiet og sparer CO2, som giver dig dokumentation og point til Svanemærket- og DGNB- certificering
Læs hvad kunderne siger:
"Vi har tidligere haft andre løsninger og valgt alternativer fra, fordi tøjshoppen bare fungerer. Tøjshoppen er en rigtig god løsning for os, da jeg kan nemt bestille uden behov for telefonopkald eller e-mails."
"Hvis der mangler noget, som ikke er en del af vores produktsortiment, sørger vores kontaktperson for at få det oprettet", siger Louise Arve fra Andersen VVS.
"Jeg har én kanal hvor jeg bestiller tøjet, og samme kanal der leverer tøjet. Det gør hele processen bekvem, da jeg undgår unødvendigt besvær med flere kontakter og leverandører. Og det gode er, at de trykker tøjet i butikken hos Bygma."
"Det betyder, at hvis jeg pludselig får en ny medarbejder, der starter i morgen, kan jeg bestille det nødvendige tøj, og så har jeg det allerede klar til levering dagen efter. Tidligere har vi benyttet løsninger, hvor leveringen kunne tage flere uger."
Bygmas tøjshop gør det nemt at klæde dig selv og dine medarbejdere ordentligt på. Her kan du skræddersy det sortiment af bukser, trøjer, sko, skjorter og jakker, der passer bedst til din virksomhed, styre medarbejdernes forbrug, bestille nyt tøj og meget mere.
For at få glæde af Bygma Tøjshop skal du være oprettet som erhvervskunde. Det kan gøres online, men gøres lettest sammen i din lokale Bygma, hvor du også kan se og røre arbejdstøjet inden du lægger dig fast på, hvad I skal have mulighed for at bestille.
Til dig, der endnu ikke er kontokunde i Bygma, går du ind på kontooprettelsen og følger vejledningen.
Har du brug for hjælp, kan du altid kontakte vores online team.
Læs hvad kunderne siger:
"At bestille tøj på den måde via. Tøjshoppen er utroligt enkelt og hurtigt. Det sparer os en betydelig mængde af tid. Og så er vores kontaktperson yderst hjælpsom. Hvis vi har spørgsmål, får vi hjælp med det samme” Anja Kiel fra CM-iso.
"Tøjshoppen er en god løsning for os, og så er den blevet en uundværlig ressource for vores virksomhed."
"Jeg kan nemt bestille uden behov for telefonopkald eller e-mails. Hvis der mangler noget, som ikke er en del af vores produktsortiment, tager vores kontaktperson hånd om det med det samme og sørger for, at det bliver oprettet for os."
"Der er ingen tvivl om, at Bygma er den perfekte samarbejdspartner for os."
Med Bygma Tøjshop får du en enkel og fleksibel platform til at håndtere arbejdstøj med fokus på kvalitet, komfort og funktionalitet – uanset om det er til mænd eller kvinder.
Du og dine medarbejdere får adgang til et skræddersyet sortiment, hvor I nemt kan bestille det nødvendige tøj og fodtøj, der sikrer både beskyttelse, synlighed og sikkerhed i hverdagen.
Du vælger selv, om medarbejderne skal handle i kroner eller point, og kan styre både budget, saldo og udbetalinger individuelt. Genbestilling er let, og hver medarbejder kan se sin saldo og næste indbetaling.
Som administrator opretter du nemt grupper og brugere, ændrer sortimentet sammen med din lokale tøjsælger og tilpasser shoppen efter virksomhedens behov. Tøjshoppen understøtter over 100 sprog, har størrelsesguide og giver mulighed for at udskrive sortimentet som et katalog.
For at få glæde af Bygma Tøjshop skal du være oprettet som erhvervskunde. Det kan gøres online, men gøres lettest sammen i din lokale Bygma, hvor du også kan se og røre tøj, bælte og sikkerhedssko inden du lægger dig fast på, hvilket arbejdstøj I skal have mulighed for at bestille.
Med online kontooprettelse kan du hurtigt blive erhvervskunde. Gå ind på kontooprettelsen og følg vejledningen.