0







Enkel bestilling af
arbejdstøj med
Bygma.dk/toj










Sådan kommer du i gang med Bygma.dk/toj

Til dig der allerede er kontokunde i Bygma; for at komme i gang med bygma.dk/toj, skal du henvende dig i din lokale Bygma. Vi ønsker at give dig den bedste start på tøjshoppen og det er derfor vigtigt, at vi finder det rigtige tøjsortiment til dig og din virksomhed sammen.

 

Vi skræddersyer sortimentet til din virksomhed!

For at få glæde af Bygma.dk/toj, skal vi først skræddersy sortimentet til din virksomhed. Det gør vi lettest ansigt til ansigt i butikken. Her kan du se og røre varerne før du lægger dig fast på hvilke varer du og dine medarbejdere skal kunne bestille.

Når sortimentet er oprettet, har du fuld adgang til tøjshoppen, hvor både du og dine ansatte kan bestille arbejdstøj.



Til dig, der endnu ikke er kontokunde i Bygma:
Gå ind på Bygma.dk/proff, klik på Bliv kunde og følg vejledningen.
Har du brug for hjælp, kan du altid kontakte os!


3 gode grunde

1
Skræddersyet sortiment til din virksomhed
2
Ingen budgetoverskridelser – du sætter budgettet
3
Enkel styring af medarbejdere med forskellige arbejdsområder



Find alle dine fakturaer

Se alle dine tøjordrer

Skræddersyet sortiment til din virksomhed

Enkel styring af budget pr. medarbejder

Ingen budgetoverskridelser

Afregn i kroner eller point

Opret forskellige grupper til forskellige typer medarbejdere

Medarbejderne kan selv bestille døgnet rundt

Skab dit sortiment ud fra tusindvis af varenumre



Læs hvad brugerne siger:

Alt behøver ikke
gå gennem mig
længere

Entreprenørfirmaet Gunnar Nielsen A/S i Nordjylland beskæftiger omkring 150 mennesker. Det er sin sag at sikre, at så mange mennesker altid har det rigtige arbejdstøj, og tidligere fyldte den opgave da også en stor del af logistikmedarbejder Anders Thomsens arbejdsdag..

Men siden virksomheden blev tilmeldt Bygma.dk/toj, er indkøbet af arbejdstøj blevet meget nemmere at styre.

Anders Thomsen siger:
– Mine kolleger bestiller selv online, hvad de har brug for, og ordrerne behøver ikke længere at gå gennem mig.

Der er lagt et loft ind for, hvor meget den enkelte medarbejder kan bestille for, og hvis én ønsker at købe for mere, skal jeg godkende det. Jeg har altså helt styr på forbruget.

– Vi har oprettet fem grupper med hvert sit sortiment, således at det enkelte arbejdsområde har præcis det udvalg, de har brug for. Ikke alt muligt irrelevant, man kan blive fristet af. Samtidig kan man se gode fotos af tøjet, så man nøjagtigt ved, hvad man får.

Anders Thomsen,
Logistikmedarbejder, Gunnar Nielsen A/S



Læs hvad brugerne siger:

Det går
lynhurtigt

EL-team er en installationsvirksomhed med omkring 50 medarbejdere fordelt på hovedkontoret i Odense samt afdelinger i Svendborg og København. De mange mennesker med arbejdspladser forskellige steder i landet gjorde det kompliceret at styre indkøbet af arbejdstøj. Sådan er det ikke længere, for nu benytter virksomheden Bygma.dk/toj

– Det er en stor aflastning for mig, at vi nu bruger Bygmas online tøjshop, fortæller Heidi Jørgensen, bogholder hos EL-team.

– Før udfyldte mine kolleger skemaer, når de skulle bestille arbejdstøj. Jeg kontrollerede skemaerne, scannede dem ind og sendte dem til Bygma, der så ekspederede ordrerne. Det var et stort arbejde, der tog tid, hvilket også kunne være træls for den håndværker, der skulle vente på sine nye arbejdsbukser.

– Nu bestiller den enkelte selv på hjemmesiden via smartphone, tablet eller computer. Det går lynhurtigt, og Bygma ekspederer med det samme. Medarbejderen har et antal point at købe for hver måned, og det er let for ham og mig at styre, pointerer Heidi Jørgensen.

EL-team er en installationsvirksomhed med omkring
50 medarbejdere fordelt på hovedkontoret i Odense
samt afdelinger i Svendborg og København



Læs hvad brugerne siger:

Medarbejderen kan spare
op til noget ekstra lækkert

”VVS Søberg er en stor installationsvirksomhed med omkring 150 medarbejdere fordelt på afdelinger over hele Danmark. For at gøre indkøbet af arbejdstøj så nemt og effektivt som muligt har virksomheden valgt at gå over til online bestilling via Bygma.dk/toj

Joan Dahl Nielsen er drift- og kundekoordinator, og hun har mærket en stor forskel:

– Tidligere ville kollegerne ringe ind og spørge, om de måtte bestille dit og dat. Vi tog stilling fra gang til gang, og det tog tid og gjorde det svært at holde overblikket. Nu er indkøbet lagt i faste rammer, og med pointssystemet kan medarbejderen se, hvor meget han har at gøre med.

– Hvis man gerne vil have noget ekstra lækkert, der koster mere, kan man vælge at være påholdende en periode og spare point op. Det er nemt, overskueligt og giver medarbejderen muligheden for selv at planlægge sit indkøb.

– Ved akutte behov kan jeg nemt tilføje points. Alt i alt er det blevet meget nemmere og hurtigere at indkøbe arbejdstøj med Bygmas onlineshop, slutter Joan Dahl Nielsen.

VVS Søberg er en installationsvirksomhed
med omkring 150 medarbejdere fordelt
på afdelinger over hele Danmark



Velkommen på
bygma.dk/toj

Allerede fra første side har du og dine medarbejdere adgang til jeres sortiment og egne oplysninger



Forsiden

Når du er logget ind med din e-mailadresse og din adgangskode, kommer du direkte til jeres eget, skræddersyede sortiment. Klar til at handle arbejdstøj.



Sortiment

Du har hurtig adgang til jeres sortiment fra forsiden. I kan altid tilføje varer til sortimentet eller få jeres lokale tøjsælger til at gøre det.



Navigation

Jeres fulde sortiment navigerer du nemt igennem ved hjælp af menuen i toppen af siden. Den er selvfølgelig tilpasset netop jeres sortiment!

Saldo

Når du er logget ind, kan du altid følge med i hvad din saldo er og hvornår og hvor meget der indbetales næste gang.

Brugeradministration

Det er nemt at oprette og vedligeholde dine medarbejdere. Under Mit Bygma -> kontoindstillinger, kan du oprette grupper og medarbejdere og behandle dem individuelt.